Kapcsolódj be te is a Nutrilite™ PÉ kihívásba: megalapításunk 90. évfordulója alkalmából MEGAJÁNDÉKOZUNK!

01 augusztus 2024

A mérföldkőnek számító év különleges alkalmat kínál ahhoz, hogy elindulj a jobb élet eléréséhez vezető úton!

A Nutrilite™ 1934 óta szolgálja termékeivel és megoldásaival a vásárlók egészségét és jóllétét. Akár régóta ismersz bennünket, akár csak nemrég találtál ránk, köszönjük, hogy Nutrilite™ termékekkel támogatod egészségedet nap mint nap. A nagy esemény apropójából szeretnénk együtt ünnepelni veled, ezért meghirdetjük a Nutrilite PÉ kihívást, mellyel megjutalmazzuk az évek során belénk fektetett bizalmadat.

2024. augusztus 1-től október 31-ig a kihívás résztvevői a Nutrilite™ termékek vásárlásából származó összesített pontérték alapján izgalmas jutalmakat zsebelhetnek be.

  • Ha a három hónapos időszak során minden hónapban legalább 250 pontértéket generálsz Nutrilite™ termékekből, akkor egy Nutrilite 90th Anniversary márkajelzéssel ellátott, minőségi utazótáska lehet a tiéd.
  • Ha a három hónapos időszak során minden hónapban több mint 500 pontértéket gyűjtesz Nutrilite™ termékekből, akkor a minőségi utazótáska mellé egy Fitbit Charge 6 órát is adunk AJÁNDÉKBA!

Az utazótáska nemcsak praktikus társ az utazások során, hanem minden alkalommal emlékeztet az egészség fontosságára is. A Nutrilite™ termékek és más úti holmik számára külön rekesszel ellátott táska használatával utazásaid során sem kell lemondanod wellness-céljaidról.

Az okosóra jól kiegészíti ezeket az előnyöket, mivel extra támogatást nyújt egészséggel kapcsolatos céljaid eléréséhez. Az órát kitűnően hozzáigazíthatod napi rutinodhoz, hogy a 90 nap alatt elsajátított egészséges szokásaidat a kihívás után is fenn tudd tartani.

Bár a kihívásban szereplő ajándékok is nagyszerű jutalmak, mi szeretnénk távolabbra tekinteni. Az igazi díjat az jelenti, ha tartós változásokat érsz el az egészségesebb jövő érdekében.. Arra bátorítunk, hogy olyan, a kihívás időszakán túlmutató, pozitív szokásokat építs be a mindennapjaidba, melyek végigkísérnek egy egész életen át.

A PÉ Kihívásba beleszámító Nutrilite™ termékek részletes listája itt található.

Indulj el velünk már ma ezen az úton!


Gyakori kérdések

További felvilágosításért, valamint a jogosultsággal, jutalmakkal kapcsolatos információkért és egyéb fontos részletekért kérjük, olvasd el az alábbi Gyakori kérdéseket. Ha további kérdésed merül fel, fordulj bizalommal ügyfélszolgálati munkatársainkhoz.

  1. Ki vehet részt a promócióban?
    Amway Üzleti Vállalkozók és Törzsvásárló Plusz státuszú tagok.
     
  2. Mi történik, ha nem sikerül kvalifikálnom az 1. vagy a 2. hónapban? Kvalifikálhatok-e úgy, ha a következő hónapokban szerzem meg a hiányzó Személyes PÉ-t?
    A pontértéket havonta összesítjük. Ha az 1. kvalifikációs hónapban nem sikerül összegyűjtened a szükséges mennyiséget, nem vehetsz részt a promócióban.
     
  3. Hogyan történhet a Személyes pontérték pótlása a promóció során?
    Ebben a promócióban nincs lehetőség pótlásra. A pótlással érintett PÉ nem számít bele a promócióba.
     
  4. Mely termékek számítanak bele a pontértékbe a promóció során?
    - Minden Nutrilite™, Truvivity™, bodykey™ márkajelzés termék és az Energy Program termékcsomagok is beleszámítanak a pontértékbe. Kérjük, vedd figyelembe, hogy aktív promóciók esetén előfordulhat, hogy az érintett termék mellé csökkentett pontérték jár.
    - Az XS™, Artistry™, eSpring™, iCook™, g&h™, Glister™, Satinique™, Home™ márkajelzésű termékek NEM számítanak bele a pontértékbe.

    A pontértékbe beleszámító termékek részletes listája itt megtekinthető.
     
  5. Minden jelentkező után megkapom a jutalma(ka)t?
    Igen. A kihívás teljesítésekor jelentkezőnként kapod meg a jutalma(ka)t. Ha például egy Amway Üzleti Vállalkozónak 2 jelentkezője van, és teljesítik a kihívást, akkor mindkét jelentkező megkapja a jutalmat.
     
  6. A kihívás csak a Személyes kosaramon keresztül szerzett Személyes pontértékre vonatkozik, vagy a Kiegészítő kosárból származó PÉ is beleszámít?
    Minden PÉ beleszámít, ideértve a személyes pontértéket, a vásárlói pontértéket és a kiegészítő kosárból származó pontértéket - a partneráruházból származó PÉ kivételével.
     
  7. Az Ismétlődő rendelésből származó PÉ is beleszámít?
    Igen, beleszámít.
     
  8. Ez a promóció összevonható más speciális programokkal, például az ajándékkuponokkal vagy a START programmal?
    Igen.
     
  9. Ha a 3 egymást követő hónap során minden hónapban kétszer annyi Személyes PÉ-t generálok, kétszer annyi ajándékot kapok?
    Legfeljebb egy utazótáska és egy Fitbit óra jár.
     
  10. Mikor és hogyan kapom meg a jutalmat?
    A jutalom/jutalmak automatikusan bekerül(nek) a kosaradba a november 6. után leadott következő rendelésed alkalmával, függetlenül attól, hogy mekkora értékben rendelsz.
     
  11. Mennyi garancia vonatkozik a Fitbit órára és az utazótáskára?
    Az Amway megelégedettségi garancia az ajándékokra nem érvényes. A megelégedettségi garancia és a törvényileg előírt garancia csak a megvásárolt/kifizetett termékekre jár, az ajándék termékekhez semmilyen garanciális jogosultság nem tartozik. Csak abban az esetben cseréljük ki az ajándékot, ha az a szállítás közben megsérül.